2015/04/11

Iisa - Polulta harhaan

Vaikka Iisan ja Reginan musiikki uppoaa minulle vaihtelevasti, useimmiten hyvällä menestyksellä,
niin epäilemättä en voi olla pitämättä eilen julkaistusta sinkusta, jossa kuljetaan Polulta harhaan. Ja useimmiten tästä seuraa se, että soitan vähän enempikin Reginaa tai Iisaa. Jokin koukku siinä soundissa on.

Sinkku on ensimmäinen julkaisu myöhemmin tänä vuonna julkaistavalta levyltä, Iisan toiselta sooloalbumilta sitten Reginan levyjen. Hyvin samaa henkeä kuin Reginan Soita mulle-levyssä, josta kaikkein eniten pidän.


Naaivi, sydämenohjaama, herkkä, melodinen. Sitä on Polulta harhaan.

Iisan kevään keikkakalenteri näyttää tältä (ja mukanahan on kiinnostava yhtye Lake Jons):

pe 17.4. Kuudes linja, Helsinki
pe 24.4. Telakka, Tampere 
la 25.4. Dynamo, Turku



Sillä mitä jos mulle kävis niin että ulkona törmäisin rekkaan oisin iloinen että tein just niin kuljin minne mun sydän mua ohjaa 

2 kommenttia:

  1. Ihan ohi aiheen, ootko jo kuunnellu uutta Huskyä? Ei ihan ole yhtä eteeristä ja kauniin unenomaista, mitä ensimmäinen, mutta ihan ok.

    Lake Jonsin keikka kyllä kiinnostaa näistä kovasti, vielä taistelen vastaan, lähteäkö saman päivänä katsomaan Mumrunneria vai Lake Jonsia.

    VastaaPoista
  2. Surkeaa tekotaiteellista shaibaa se on

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!