2013/03/12

Minä ja Ville Ahosta katsomassa.

kuva 

Minä ja Ville Ahonen valloitti Telakan lavan Tampereella lauantai-iltana. Keikan näkeminen kohdallani aiheutti vähän epätietoisuutta - kyseessä on pieni paikka ja ennakkolipunmyyntiä ei. Paikka on muutenkin suosittu istuskelupaikka, ja tullessani paikkoja istuttivatkin muutamat jotka lähtivät ennen keikkaa pakoon. Mutta sitten oli myös heitä, jotka eivät lähteneet, eivätkä näyttäneet olevan pätkääkään kiinnostuneita. Oma juttu, tärkein juttu.

Yritin olla välittämättä ja keskittyä siihen, että ainakin minä olin oikeasti halunnut tulla katsomaan. Ja toivottavasti suurin osa. Ja minä katsoin, minä kuuntelin. Intiimi tunnelma, hyvä akustiikka ja biisivalinnat teki kolmannesta näkemästäni Minä ja Ville Ahosen keikasta parhaimman ikinä. Olenhan ajan saatossa myös mieltynyt bändiin yhä enemmän. Uusi albumikin on mielestäni muuttumassa yhä paremmaksi, kenties jopa edeltäjäänsä.

Kun bändillä on kaksi loistavaa levyä, ei voinutkaan odottaa mitään huonoa ja mihinkään ei tarvinnut pettyä. Sydän jätti lyöntejä välistä kun ne suurimmatkin suosikit kaikuivat seinien sisällä.

Kuulimme ainakin: Sano, Joulukuun kolmas, Missä Te Asutte, Juoksen Niin Kauan, Huhtikuun Jää, Pieni Hauta, Syksy, Kerro Minulle Rakkaani, Mene Kotiin, Ennen Kuin Kuolen, Mia.
Ainakin nämä, melkein siis koko tuotanto. Ennen Kuin Kuolen kuulosti myös loistavalta keikalla, kaikki kuulosti aina Tuomas Skopan vihellyksistä alkaen.

Kiitos.

Psst!  Tuleva keikkakalenteri (viralliselta sivustolta suoraan kopioitu) näyttää tällä hetkellä tältä:

15 Mar 2013 21:00-Musta Kynnys, Jyväskylä, FINLAND
16 Mar 2013 21:00-Monttu, Pori, FINLAND
29 Mar 2013 21:00-Kahvila soppi, Rauma, FINLAND (soolo)
30 Mar 2013 21:00-Bar Kuka, Turku, FINLAND (soolo)
17 May 2013 21:00-45 Special, Oulu, FINLAND
18 May 2013 21:00-3″ Kuppila, Raahe, FINLAND
24 May 2013 21:00-Suisto, Hämeenlinna, FINLAND
25 May 2013 21:00-Korjaamo, Helsinki, FINLAND
7 Jun 2013 21:00-Bar 15, Seinäjoki, FINLAND
8 Jun 2013 21:00-Klustermus, Rauma, FINLAND

2 kommenttia:

  1. Telakan keikkojen ennakkolipunmyynti alkaa aina saman viikon maanantaina. :) Olin ensimmäinen lipun ostanut tälle keikalle...

    VastaaPoista
  2. Mitä ihmettä! Kiitos tiedosta :) Onneksi sain lipun.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!