2012/07/16

Kuulumisia ja lyhyitä listoja



Kas vain, olen pysynyt syrjässä täältä ja tehnyt päivityksiä toisaalle valokuvablogiin. Olen päivittänyt myös portfoliotani (joka tosin ei ole vieläkään 100 % valmis) Poplaari-blogista inspiroituneena taidan minäkin tehdä vain pari listaa pitäytyen blogin aihepiirissä.  Tässä lähiaikojen muun muassa-listat.

Luettuja kirjoja:

- Don DeDillo: Valkoinen kohina
- John Steinbeck: Ystävyyden talo
- Kyllikki Villa: Pakomatkalla

Nähtyjä elokuvia:

- Brokeback Mountain
- Lukija

Kuunneltuja:

- Tennis
- Echo & The Bunnymen
- The National

(mutta oikeastaan lauluja moniltakin aristeilta tai bändeiltä)

Nähtyjä keikkoja:

- (Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun kaupunki tarjoaa lähinnä tylsää kotimaista poppia tai heviä ja muiden kaupunkien festareilla ei ole ollut tarpeeksi monta hyvää kiinnitystä saadakseni minua lähtemään)


Kuulkaas minkä hauskan projektin aion toteuttaa, ja josta mitä todennäköisemmin tekin saatte lukea? Aion nykyisen kirjan luettuani aloittaa lukemaan eri kirjailijoita a:stä ö:hön, sukunimen perusteella toki. Tämä on aika hyvä juttu, sillä tykkään selata hyllyjä päämäärättömästikin, mutta samalla en osaa välttämättä päättää mitä sitten lopulta otan mukaan. Ja joskus jätän ehkä huonoista syistä lainaamatta kirjaa. Ehkä nyt joudun (tai saan) olla hieman avoimempi, mikä tarkoittaa kohdallani sitä että lainaan ehkä viihteellisempääkin kirjallisuutta, jos se vaikuttaa silloin kaikista parhaimmalta kyseisen aakkosen kohdalla. Intuitio on suuressa roolissa! :) En voi olla silti miettimättä..... A... Juhani Aho? Rautatie?! Ketä A:lla alkavia kirjailijoita teillä tulee ensimmäisenä mieleen?

1 kommentti:

  1. Auster Paul, olen ostanut hänen kirjojaan (en ole kerennyt vielä lukemaan) ihan sen takia, kun olen rakastunut Siri Hustedtvin (H) kirjoihin ja Paul on hänen miehensä, kuuluisa kirjailija hänkin.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!